Zakladatel značky Jacquemus na týden otevřel pop-up s květy, které balil do látek z jeho předešlých kolekcí. Každá kytice byla originál a tímto nápadem sklidil ihned velký úspěch.
Francouzský módní návrhář Simon Porte Jacquemus měl podle jeho slov potřebu realizovat se během současné situace i trochu jinak, než navrhováním módních kolekcí. V Paříži si uplynulý týden otevřel květinový pop-up s nádhernými jedinečnými kyticemi.
Květinový butik postavil na principu online objednávky a osobního vyzvednutí, přičemž každá kytice byla zabalena do kusů látky z jeho předešlých kolekcí. Barevné variace doplňovaly pestrobarevné květiny a vnesli tak do života lidí radost z přicházejícího jara a zejména ze života během těchto „pochmurných dní“.
Květinový butik byl navržen velmi stylově a ihned se začal šířit prostřednictvím Instagramu. Barvy jako náznak pozitivního myšlení, využití látek jako symbol upcyklácie a rukopis, jaký má momentálně jen a jen Jacquemus. Není divu, že tato značka se dostává mezi ženami do tzv. lovemarks.
Jacquemus vnáší do současné módní scény novou krev a nové inovativní postupy. Jeho prohlídky se zapsaly do historie díky perfektně promyšlené scény, která se odehrávala venku v přírodě. Právě květy jsou jeho zdrojem inspirace už delší dobu. Levandulové pole nebo obilné pole, v nichž prezentoval své kolekce vytvořili doslova virální obsah a zviditelnili značku jako nikdy předtím.